szkoła podstawowa w suchostrudze
Ilość zdjęć: 12
Celem konkursu było zwrócenie uwagi uczniów klasy czwartej na wagę czytelnictwa poprzez autorefkleksję. Prace uczniów zaprezentowano w formie gazetki szkolnej
Ilość zdjęć: 37
Cel projektu: 1. znam nazwy zwierząt dzikich i domowych w języku niemieckim 2. wiem, które zwierzęta mogą przebywać ze sobą, a które są dla nich zagrożeniem 3. wiem, dlaczego tworzy się ogrody zoologiczne. Projekt wykonany przez uczniów w ramach zajęć z języka niemieckiego. Podstawa programowa: 1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych dotyczących jego samego i jego najbliższego otoczenia, umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów (...) przyroda wokół mnie; 1. Uczeń posługuje się podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów (...) 13) świat przyrody (np. pogoda, pory roku, rośliny i zwierzęta, krajobraz, zagrożenie i ochrona środowiska naturalnego);
Ilość zdjęć: 12
Projekt klasy 3. Uczniowie wykonali i ozdobili szablony pomieszczeń, a następnej połączyli w formy przestrzenne.
Ilość zdjęć: 23
Dzień czapki Mikołaja obchodzimy w ten sposób, że żaden uczeń w mikołajowej czapce nie może być tego dnia pytany :)
Ilość zdjęć: 5
Zajęcia z profilaktyki w klasie 4, przeprowadzone przez Pedagoga szkolnego p. mgr Sylwię Różycką.
Imieniny:
Fabiana i Sebastiana