szkoła podstawowa w suchostrudze
Szkoła Podstawowa w Suchostrudze, ul. Szkolna 20, 05-555 Tarczyn, tel. 22 727 71 81

Aktualności

22 kwietnia 2016 18:17 | Aktualności

Wycieczka w Bieszczady

W dniach 18.IV – 20.IV.2016r. odbyła się wycieczka w Bieszczady, cudowny rejon Karpat Wschodnich. Podróż była długa, pogoda deszczowa, humory dopisywały. Podczas podróży  przewodnik przybliżał nam historię, legendy i ciekawostki związane nie tylko z samymi Bieszczadami, ale również miejscami, które mijaliśmy na trasie naszego przejazdu. Tego dnia zwiedziliśmy Pałac w Łańcucie.

Drugiego dnia przywitało nas upragnione słońce, które towarzyszyło nam przez resztę dnia. Ruszyliśmy w trasę, która prowadziła po krętych drogach bieszczadzkich gór. Zdobyliśmy Połoninę Wetlińską (1228m) ze słynną Chatką Puchatka (najwyżej położone schronisko w  Bieszczadach) skąd mogliśmy podziwiać przepiękną panoramę Bieszczad. Był to dzień pełen wrażeń. Tego dnia odwiedziliśmy zagrodę żubrów,  jak również odbył się spacer po najwyższej w Polsce zaporze wodnej, dzień ten zakończyliśmy rejsem po Jeziorze Solińskim. Oczywiście zakupiliśmy pamiątki na tzw. „Bieszczadzkich Krupówkach” w Solinie.

Po długim i pełnym dniu wrażeń nastała jeszcze dłuższa noc ...co niektórzy nie zamierzali  pójść spać:)

W ostatnim dniu wycieczki odwiedziliśmy w drodze powrotnej sanocki skansen. Jest to największe muzeum architektury drewnianej w Polsce. Zapraszamy do galerii zdjęć...